کوچه ی خوشبخت در پیش است......

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

اکنون دور از دنیای خیال اوی من اینجاست

دخترکان از پرچین اوی مرا می نگرند

و چون من چیزی در قلبشان می دود

دخترکان مرا دخترکی ساده خیال می پندارند

قلب من بی جان است

اوی من رفت کنار اسبش

می خواهد برود؟

همه ی دخترکان شهر بی تابند

اوی من سوار اسب راه رفته را برگشت

قلبها حیران است

قلب هر دخترکی باز به تمنای وصالش برخاست خواب را به بهایی ناچیز به دخترکی زیبا داد

اوی من باز به هر خانه سر را نکشید

چشم خود را رو به هر دختر بست

قلب من میلرزد

چشمهایم را بستم

دست حلقه شده دور کمرم مرا از جاکند

قلب من عریان است

چشمهایم را باز کردم

کوچه ی خوشبخت در پیش است........


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:, | 17:5 | نویسنده : فاطمه |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


دريافت کد :: صدایاب